Ta strona używa plików cookies. Korzystając z niej, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na ich stosowanie w bieżącej konfiguracji.
Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies
X
strona główna
grafika z mapą
strona Miasta Poznania

U nas jest OK

W celu zapewnienia komfortu obsługi osób głuchoniemych i słabosłyszących oraz w ramach wdrożenia ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się, nasi pracownicy ukończyli kurs języka migowego.

Ponadto z myślą o osobach niepełnosprawnych w Sali Obsługi Klienta został wprowadzony szereg udogodnień:

  • wprowadziliśmy funkcję „Asystent osoby niepełnosprawnej”,
  • obiekt dostępny jest dla osób korzystających z wózka inwalidzkiego i niepełnosprawnych ruchowo (m.in.: winda, toaleta),
  • poczekalnia wyposażona jest w stół przeznaczony wyłącznie dla osoby niepełnosprawnej,
  • wysokości wszystkich stołów, stojaka na wnioski, automatu biletowego, skrzynki na ankiety dostosowano do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • system kolejkowy posiada opcję głosowego przywołania klienta,
  • w Sali znajduje się pokój indywidualnej obsługi, w którym klient może załatwić sprawę z każdym pracownikiem GEOPOZu,
  • przed budynkiem wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych,
  • GEOPOZ dołączył do akcji „Miejsce przyjazne psom-przewodnikom”.

Dzięki tym udogodnieniom osoby niepełnosprawne mają także dostęp do Urzędu Miasta Poznania oraz całego budynku przy ul. Gronowej 20. Salę Obsługi Klienta odwiedzili przedstawiciele Wielkopolskiego Forum Organizacji Osób Niepełnosprawnych WIFOON oraz Pan Jan Filip Libicki, którzy pozytywnie zaopiniowali przystosowanie naszej Sali do potrzeb osób niepełnosprawnych.

© 2010-2019 Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ