Ta strona używa plików cookies. Korzystając z niej, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na ich stosowanie w bieżącej konfiguracji.
Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies
X
strona główna
grafika z mapą
strona Miasta Poznania

Sala Obsługi Klienta

Sala znajduje się na pierwszym piętrze w budynku przy ul. Gronowej 20. Tutaj skupiona jest obsługa klienta zarówno GEOPOZu, jak i Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Poznania. To znamienny przykład nowoczesnej administracji, nastawionej na wysoką jakość i skuteczność obsługi.

widok przy wejściu, kontuar i poczekalnia w Sali Obsługi Klienta

W Sali funkcjonuje dwanaście stanowisk obsługi. Klient GEOPOZu uzyska tu informację, złoży dokumenty, zapłaci i odbierze zamówione materiały; są tu obsługiwani geodeci i osoby zamawiające materiały z ewidencji gruntów i budynków oraz załatwiające sprawy związane z udostępnianiem mapy zasadniczej. Na klientów Wydziału Gospodarki Nieruchomościami UMP czekają trzy stanowiska kompleksowej obsługi klienta.

stojaki z drukami

Sala Obsługi Klienta jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażona w klimatyzację i obszerną poczekalnię. Komfort obsługi zapewnia również system kolejkowy, dzięki któremu na wizytę na Gronowej 20 umówisz się przez Internet.

widok na drzwi do pomieszczenia C z napisem GEOPOZ Odbiór materiałów

Zachęcamy do obejrzenia planu Sali.

 

© 2010-2019 Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ