Sala znajduje się na pierwszym piętrze w budynku przy ul. Gronowej 20. Tutaj skupiona jest obsługa klienta zarówno GEOPOZu, jak i Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Poznania. To znamienny przykład nowoczesnej administracji, nastawionej na wysoką jakość i skuteczność obsługi.
![Sala Obsługi Klienta widok przy wejściu, kontuar i poczekalnia w Sali Obsługi Klienta](sok%20maj%202020%201b09e.jpg?t=210&id=6295&mode=a)
W Sali funkcjonuje dwanaście stanowisk obsługi. Klient GEOPOZu uzyska tu informację, złoży dokumenty, zapłaci i odbierze zamówione materiały; są tu obsługiwani geodeci i osoby zamawiające materiały z ewidencji gruntów i budynków oraz załatwiające sprawy związane z udostępnianiem mapy zasadniczej. Na klientów Wydziału Gospodarki Nieruchomościami UMP czekają trzy stanowiska kompleksowej obsługi klienta.
![Sala Obsługi Klienta - stojaki z drukami stojaki z drukami](sok%20maj%202020%2020a1d.jpg?t=210&id=6296&mode=a)
Sala Obsługi Klienta jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażona w klimatyzację i obszerną poczekalnię. Komfort obsługi zapewnia również system kolejkowy, dzięki któremu na wizytę na Gronowej 20 umówisz się przez Internet.
![Sala Obsługi Klienta - wejście do pomieszczenia C widok na drzwi do pomieszczenia C z napisem GEOPOZ Odbiór materiałów](sok%20maj%202020%20382eb.JPG?t=210&id=6297&mode=a)
Zachęcamy do obejrzenia planu Sali.
|