Ta strona używa plików cookies. Korzystając z niej, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na ich stosowanie w bieżącej konfiguracji.
Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies
X
strona główna
grafika z mapą
strona Miasta Poznania

Nasza Sala Obsługi Klienta ma 5 lat

1 marca mija 5 lat od otwarcia Sali Obsługi Klienta w Zarządzie Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ. W tym czasie odwiedziło ją 250 tysięcy klientów.
Głównym celem utworzenia Sali było dostosowanie jakości obsługi klienta do wymogów nowoczesnego urzędu. Wcześniej, biorąc pod uwagę ograniczenia architektoniczne wieżowca stanowiącego siedzibę ZGiKM GEOPOZ, obsługa klienta była rozproszona w całym budynku, ponadto nie był on dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. - Klient, aby załatwić sprawę musiał przemieszczać się między piętrami, co wpływało na wydłużenie i obniżenie komfortu załatwienia sprawy. – wyjaśnia Patrycja Lamprycht, kierownik SOK.
Dzięki powstaniu Sali udało się skupić obsługę klienta w jednym miejscu, w którym można uzyskać informacje, złożyć wniosek, załatwić sprawy związane z udostępnianiem informacji z ewidencji gruntów i budynków oraz materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, uiścić opłaty. Klienci poruszający się na wózkach inwalidzkich nareszcie zyskali swobodny dostęp zarówno do Sali, jak i pomieszczeń zlokalizowanych przy ulicy Gronowej 20 i 22. Ponadto w trosce o osoby niepełnosprawne przewidziano inne udogodnienia: Sala jest przyjazna psom-przewodnikom, wyznaczony pracownik Sali sprawnie porozumiewa się językiem migowym, za pośrednictwem internetu można umówić się na wizytę z udziałem tłumacza języka migowego. - GEOPOZ otrzymał od Wielkopolskiego Forum Organizacji Osób Niepełnosprawnych certyfikat przyjazność wobec klientów niepełnosprawnych – mówi Patrycja Lamprycht.

© 2010-2019 Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ