Szanowni Klienci!
|
dodano 2020-05-26
|
Sala Obsługi Klienta wznowi działalność z dniem 1 czerwca 2020.
O szczegółach poinformujemy już wkrótce.
|
Szanowni Geodeci!
|
dodano 2020-05-20
|
Przypominamy, że od 1 czerwca 2020 r. do wszystkich operatów dla prac zgłoszonych do MODGiK niezbędne będzie przekazanie wraz z zawiadomieniem o wykonaniu zgłoszonych prac geodezyjnych /kartograficznych plików bazodanowych w formacie GML i TXT. Zachęcamy do zapoznania się z filmem szkoleniowym.
Przejdź do materiałów szkoleniowych.
Przejdź do materiałów szkoleniowych.
|
Komunikat Geodety Miejskiego
|
dodano 2020-05-13
|
Z uwagi na stan epidemii nie odbędą się majowe spotkania informacyjne na temat wymiany plików bazy roboczej w formacie GML. W zastępstwie spotkań przygotowujemy dla Państwa film informacyjny z prezentacji, który zostanie umieszczony na stronie internetowej ZGiKM GEOPOZ. Jednocześnie informujemy, że termin rozpoczęcia przekazywania plików bazodanowych w formacie GML i TXT pozostaje bez zmian, tj. 1 czerwca 2020 r.
|
Możliwość osobistego załatwiania spraw wstrzymana do odwołania
|
dodano 2020-03-27
|
Szanowni Państwo,
w związku ze stanem epidemii możliwość osobistego załatwiania większości spraw w GEOPOZie wstrzymana jest do odwołania.
Jak załatwić sprawę lub złożyć wniosek/pismo?
- przez Portal Klienta (składanie wniosków, opłacanie i pobieranie materiałów, np. mapy zasadniczej, ewidencyjnej, zamawianie i odbieranie wypisu i wyrysu z egib), - inne nasze e-usługi, - ePUAPem (opis spraw i przekierowanie do platformy można znaleźć pod tym linkiem, adres elektronicznej skrzynki podawczej: /geopoz/skrytka), - pocztą tradycyjną (Gronowa 20, 61-655 Poznań), - wrzucić do skrzynki podawczej (parter Sali Obsługi Klienta GEOPOZu, wejście od strony Piotra i Pawła).
Odbiór zamówionych dokumentów: 61 8271 592, 61 8271 593.
Jesteśmy do Waszej dyspozycji pod numerem telefonu 61 8271 500 (w godz. 8:00 do 14:00) oraz mailowo: geopoz@geopoz.poznan.pl.
Za utrudnienia przepraszamy!
|
Zmieniamy godziny urzędowania
|
dodano 2020-03-20
|
Drodzy Klienci,
W związku z epidemią, od 23-03-2020 do odwołania, zmieniamy godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 14:00.
Organizacja obsługi klienta pozostaje bez zmian (patrz informacje poniżej).
Przepraszamy za utrudnienia!
|
Gdzie dzwonić?
|
dodano 2020-03-17
|
W razie potrzeby, w godzinach urzędowania, można skontaktować się z naszymi pracownikami:
- mapa zasadnicza (informacyjna, do warunków zabudowy): 61 8271 752,
- wypis, wyrys z ewidencji gruntów i budynków, mapa ewidencyjna: 61 8271 611, 61 8271 885,
- ujawnienia samodzielnych lokali: 61 8271 636,
- koordynacja projektów: 61 8271 561,
- numeracja porządkowa budynków, nazewnictwo ulic, itp.: 61 8271 625, 61 8271 719, 61 8271 692,
- SIP: 61 8271 698, 61 8271 656, 61 8271 568,
- podziały nieruchomości: 61 8271 624, 61 8271 869,
- ochrona gruntów rolnych: 61 8271 869,
- zwroty, wywłaszczenia, odszkodowania nieruchomości: 61 8271 730, 61 8271 751,
- opłaty adiacenckie, planistyczne: 61 8271 714, 61 8271 848, 61 271 713,
- odbiór zamówionych dokumentów: 61 8271 592, 61 8271 593,
- w pozostałych sprawach: 61 8271 500.
|
Komunikat Geodety Miejskiego
|
dodano 2020-03-16
|
Szanowni Geodeci! W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID termin rozpoczęcia przyjmowania plików w formacie GML i TXT przekładam na 1 maja 2020 r. Jednocześnie, w związku z odwołaniem spotkań informacyjnych w marcu br. na temat wymiany plików bazy roboczej w formacie GML, nowe terminy ustalam następująco: 20 kwietnia 2020 r. odbędą się spotkania planowane na 16 marca,
a 21 kwietnia 2020 r. - planowane na 18 marca.
Ze względu na dynamicznie zmieniającą się sytuację epidemiologiczną proszę o śledzenie aktualnych komunikatów na naszej stronie internetowej.
|
Od 16 do 27 marca 2020 r. wstrzymana jest możliwość osobistego załatwiania większości spraw w GEOPOZie!
|
dodano 2020-03-15
|
Szanowni Państwo,
z uwagi na zagrożenie epidemiczne, w trosce o zdrowie wszystkich mieszkańców i mieszkanek Poznania oraz pracowników urzędu, od 16 do 27 marca 2020 r. wstrzymana jest możliwość osobistego załatwiania większości spraw w GEOPOZie.
Jak załatwić sprawę lub złożyć wniosek/pismo?
- przez Portal Klienta (składanie wniosków, opłacanie i pobieranie materiałów, np. mapy zasadniczej, ewidencyjnej, zamawianie i odbieranie wypisu i wyrysu z egib), - inne nasze e-usługi, - ePUAPem (opis spraw i przekierowanie do platformy można znaleźć pod tym linkiem, adres elektronicznej skrzynki podawczej: /geopoz/skrytka), - pocztą tradycyjną (Gronowa 20, 61-655 Poznań), - wrzucić do skrzynki podawczej (parter Sali Obsługi Klienta GEOPOZu, wejście od strony Piotra i Pawła).
Odbiór zamówionych dokumentów: 61 8271 592, 61 8271 593.
Jesteśmy do Waszej dyspozycji pod numerem telefonu 61 8271 500 oraz mailowo: geopoz@geopoz.poznan.pl.
Za utrudnienia przepraszamy!
|
Ogranicz wizyty w GEOPOZie - załatw sprawy zdalnie!
|
dodano 2020-03-13
|
Korzystaj z e-usług, w tym Portalu Klienta, przez który można składać wnioski, opłacać i pobierać materiały, np. mapę zasadniczą lub ewidencyjną, zamówić i odebrać wypis i wyrys z egib. Wszystkie wnioski i inne pisma można składać za pośrednictwem platformy ePUAP albo poczty tradycyjnej. Opis spraw i przekierowanie do platformy można znaleźć pod tym linkiem.
W razie potrzeby nasi pracownicy chętnie udzielą pomocy telefonicznej pod numerem telefonu 61 8271 500.
|
Szanowni Klienci!
|
dodano 2020-03-10
|
W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa zwracamy się z prośbą o ograniczenie wizyt w GEOPOZie. Zachęcamy ze skorzystania z naszych e-usług poprzez Portal Klienta, Portal Rzeczoznawcy,
Portal Geodety i
Portal Projektanta.
Zachęcamy również do kontaktu telefonicznego 61 8271 500.
|
|