2010 rok: Prowadzenie zasobu geodezyjnego i kartograficznego: W ramach aktualizacji: - do ewidencji gruntów i budynków wprowadzono 26 461 zmian podmiotowych w oparciu o 55 345 dokumentów, - zrealizowano 791 wniosków dotyczących ujawnienia lokali w wyniku czego ujawniono 6 758 samodzielnych lokali, - do rejestru cen i wartości nieruchomości wprowadzono 9490 transakcji i 481 wyciągów z operatów szacunkowych, - uzupełniono dokumenty zasobu w wyniku przyjęcia 6574 operatów pomiarowych, w tym przetworzono do postaci numerycznej 14 120 szkiców pomiarowych, - wprowadzono 2 109 projektów, w tym 13 657 zaprojektowanych przewodów, na numeryczną nakładkę uzgadaniania dokumentacji projektowej.
W ramach udostępniania: - zrealizowano 40 225 wniosków na udostępnienie danych z ewidencji gruntów i budynków, w tym wydano 48 009 zaświadczeń i 17 389 informacji na piśmie, - udostępniono dokumentację dla 7 668 zgłoszeń prac geodezyjnych, - udostępniono 17 928 kopii mapy zasadniczej (do celów informacyjnych), - zrealizowano 602 wnioski na udostępnienie danych z rejestru cen i wartości nieruchomości.
Dokonano 1995 uzgodnień dokumentacji projektowych z zakresu urządzeń pod-, nad- i naziemnych.
Realizacja wybranych zadań orzecznictwa administracyjnego: Podziały i rozgraniczanie nieruchomości: - wydano 536 decyzji w postępowaniach o podział nieruchomości, - wydano 412 postanowień opiniujących wstępny projekt podziału.
Nazewnictwo ulic i numeracja porządkowa nieruchomości: - wydano 396 zawiadomień o ustaleniu numerów porządkowych, - w zakresie nazewnictwa ulic zrealizowano 49 spraw, - przygotowano 7 projektów uchwał nazewniczych, obejmujących 14 nazw ulic i placów - uchwały zostały przyjęte i zrealizowane.
Postępowania w sprawie zwrotu nieruchomości: - wydano 17 decyzji dotyczących zwrotów nieruchomości.
Postępowania w sprawie ustalenia odszkodowania za działki wydzielone, zajęte lub przeznaczone pod drogi publiczne albo wchodzące w skład linii kolejowych: - prowadzono 388 spraw.
Postępowania w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej związanej z podziałem nieruchomości: - prowadzono 466 spraw, - wydano ogółem 111 decyzji.
Postępowania w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej związanej z wybudowaniem urządzeń infrastruktury technicznej: - prowadzono 1 250 spraw, - wydano ogółem 261 decyzji o ustaleniu, odstąpieniu lub umorzeniu postępowania.
Prowadzenie Systemu Informacji Przestrzennej: - na podstawie danych pochodzących z Sanepidu opracowano i opublikowano warstwy obiektów i siedzib firm kontrolowanych przez tę jednostkę na terenie miasta Poznania oraz powiatu poznańskiego, - bazę zgłoszonych działalności gospodarczych powiązano z systemem adresowym, dzięki czemu na punktach adresowych można uzyskać informacje o prowadzonej działalności gospodarczej i siedzibie firm, - ponownie opracowano podział miasta Poznania na komisariaty, rewiry oraz trasy patrolowe, - dla dróg krajowych, wojewódzkich oraz powiatowych na terenie Miasta opracowano możliwość wyświetlania na mapie elementów zagospodarowania pasów ulicznych z podaniem powierzchni tych elementów, - opracowano grupę warstw poświęconych pomnikom miasta Poznania z rozbiciem na grupy tematyczne,
- opracowano warstwę tematyczną informującą o planowanych i odbywających się zgromadzeniach publicznych powodujących utrudnienia w ruchu, - opublikowano nowe warstwy dotyczące komunikacji miejskiej: m. in. linii autobusowych (55 linii dziennych i 21 linii nocnych), linii tramwajowych (19 linii) i lokalizacji automatów biletowych, - w związku z sytuacją powodziową w Poznaniu w maju i czerwcu, w momencie kulminacyjnego stanu wody na Warcie wykonano z helikoptera fotograficzną inwentaryzację rzeki Warty i obszarów dotkniętych powodzią. Zdjęcia opublikowano w katalogu "Hydrografia", - opracowano i włączono do wyszukiwarki grobów cmentarz Św. Wojciecha, - bazę cmentarza Zasłużonych Wielkopolan uzupełniono biogramami osób tam pochowanych.
|