Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ , ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8271861, fax. 061 8271882.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.geopoz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych ploterów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1. fabrycznie nowych ploterów:
1) wielkoformatowego urządzenia do monochromatycznego drukowania z automatycznym dwurolkowym podajnikiem materiałów na kopie, z automatycznym obcinaniem oraz z ręcznym podajnikiem na arkusze,
2) wielkoformatowego urządzenia do monochromatycznego i kolorowego drukowania
z automatycznym trzyrolkowym podajnikiem materiałów, z automatycznym obcinaniem,
3) wielkoformatowego cyfrowego urządzenia do monochromatycznego drukowania i kopiowania, oraz wielkoformatowego monochromatycznego i kolorowego skanowania z automatycznym czterorolkowym podajnikiem materiałów na kopie, automatycznym podajnikiem arkuszy z kasety, z automatycznym obcinaniem oraz z ręcznym podajnikiem na arkusze wraz z dowozem, wniesieniem, skalibrowaniem oraz zainstalowaniem ich w siedzibie Zamawiającego, a także przeszkolenie 6 pracowników Zamawiającego w zakresie ich obsługi. Gotowych do pracy z kompletem materiałów startowych (dotyczy wszystkich urządzeń).
2. materiałów eksploatacyjnych do ww. urządzeń
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ.
UWAGA!
Dla każdego urządzenia należy podać koszty: okresowych przeglądów technicznych i konserwacyjnych wraz z dojazdem zgodnie z zaleceniami producenta, materiałów eksploatacyjnych i części wymagających wymiany w trakcie eksploatacji urządzeń wraz z określeniem ich trwałości (z wyszczególnieniem dla poszczególnych części i materiałów - tabela) zgodnie z zaleceniami producenta. W przypadku niższej o więcej niż 10% rzeczywistej trwałości materiałów i części ich wymiana nastąpi na koszt dostawcy. Gwarancja na przedmiot zamówienia min 36 miesięcy licząc od daty jego odbioru z przedłużeniem o czas napraw. Wraz z urządzeniami należy dostarczyć Instrukcję obsługi oraz opis urządzenia w języku polskim. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy (zał. nr 4 do SIWZ)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.42-8, 44.17.40.00-0, 30.19.91.30-0, 30.12.51.20-8, 30.23.21.40-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VII. Warunki wymagane od Wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne oraz sposób występowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym,
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp
(Dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 Pzp).
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w sposób spełnia : nie spełnia.
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeśli przedstawi wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymogów określonych w przez Zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX. Wymagane oświadczenia i dokumenty.
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.
w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 ww. Rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt 1, lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli
w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4. Oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia.
6. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
(Dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w oryginale, lub notarialnie poświadczonej kopii.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
Ponadto zamawiający przed podpisaniem umowy może żądać kopii umowy podmiotów występujących wspólnie.
Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, może załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania może skutkować jawnością całej oferty.
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Tajemnicę przedsiębiorstwa stanowią wyłącznie informacje w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy z dopiskiem: za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.geopoz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGiKM GEOPOZ, ul. Gronowa 20. 61-655 Poznań, pok. 916, IX piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:30, miejsce: ZGiKM GEOPOZ, ul. Gronowa 20. 61-655 Poznań, pok. 916, IX piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).