Wymagane dokumenty:
Postępowaniem administracyjnym w sprawie rekultywacji, prowadzonym w oparciu o przepisy ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, obejmuje się zdewastowane i zdegradowane grunty rolne (niestanowiące użytków rolnych) i grunty leśne położone na terenie miasta Poznania.
1. Wniosek o ustalenie kierunku rekultywacji i zagospodarowania gruntów.
2. Załączniki:
· dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości,
· kopia mapy ewidencyjnej z zaznaczonym obszarem rekultywacji,
· dokumentacja rekultywacyjna.
Opłaty: Nie podlega opłacie skarbowej.
Miejsce złożenia dokumentów:
Zarząd Geodezji i Katastru GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań,
Sala Obsługi Klienta,
tel. 61 8271 500
Termin i sposób realizacji:
Ustalenie kierunku rekultywacji i zagospodarowania gruntów następuje w formie decyzji administracyjnej. Wydanie decyzji następuje w terminie 2 miesięcy od daty wpływu wymaganych dokumentów.
Komórka prowadząca sprawę: Sekcja Podziałów i Rozgraniczeń Nieruchomości
Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
Uwagi:
Kopie dokumentów składane w toku postępowania winny być prawidłowo uwierzytelnione przez uprawnioną do tego osobę.
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1205 ze zm.),
2. § 9 uchwały nr XXXII/177/91 Rady Miejskiej Poznania z dnia 25 czerwca 1991 r. w sprawie przekształcenia Poznańskiego Przedsiębiorstwa Geodezyjno– Kartograficznego GEOPOZ w Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ (tekst jednolity Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 2014 r., poz. 4027).
|