Wymagane dokumenty:
Postępowaniem administracyjnym w sprawie rekultywacji, prowadzonym w oparciu o przepisy ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, obejmuje się zdewastowane i zdegradowane grunty rolne i grunty leśne położone na terenie miasta Poznania. 1. Wniosek o ustalenie kierunku rekultywacji i zagospodarowania gruntów. 2. Załączniki: - dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości, - kopia mapy ewidencyjnej z zaznaczonym obszarem rekultywacji, - dokumentacja rekultywacyjna.
Opłaty: Złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa albo jego odpisu, wypisu lub kopii, podlega opłacie skarbowej w wysokości 17 zł. Numer konta bankowego jest zamieszczony na stronie głównej Biuletynu Informacji Publicznej ZGiKM GEOPOZ (www.geopoz.pl/bip).
Miejsce złożenia dokumentów:
Zarząd Geodezji i Katastru GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań,
Sala Obsługi Klienta,
tel. 61 8271 500
Termin i sposób realizacji:
Ustalenie kierunku rekultywacji i zagospodarowania gruntów następuje w formie decyzji administracyjnej. Wydanie decyzji następuje w terminie 2 miesięcy od daty wpływu wymaganych dokumentów.
Komórka prowadząca sprawę: Dział Podziałów i Ochrony Gruntów Rolnych.
Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
Uwagi:
Kopie dokumentów składane w toku postępowania winny być prawidłowo uwierzytelnione przez uprawnioną do tego osobę.
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 909 ze zm.),
2. § 9 uchwały nr XXXII/177/91 Rady Miejskiej Poznania z dnia 25 czerwca 1991 r. w sprawie przekształcenia Poznańskiego Przedsiębiorstwa Geodezyjno– Kartograficznego GEOPOZ w Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ (tekst jednolity Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 2014 r., poz. 4027).
|