Wymagane dokumenty:
Postępowaniem administracyjnym w sprawie rekultywacji, prowadzonym w oparciu o przepisy ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, obejmuje się zdewastowane i zdegradowane grunty rolne (nie stanowiące użytków rolnych) i grunty leśne położone na terenie m. Poznania.
1. Wniosek o ustalenie kierunku rekultywacji i zagospodarowania gruntów
2. Załączniki:
· dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości,
· wypis z rejestru gruntów
· kopia mapy ewidencyjnej z zaznaczonym obszarem rekultywacji,
· dokumentacja rekultywacyjna.
Miejsce złożenia dokumentów:
Zarząd Geodezji i Katastru GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań,
Sala Obsługi Klienta,
tel. 61 8271 500
Opłaty:
Wniosek nie podlega opłacie skarbowej.
Termin i sposób załatwienia:
Ustalenie kierunku rekultywacji i zagospodarowania gruntów następuje w formie decyzji administracyjnej. Wydanie decyzji następuje w terminie 2 miesięcy, od daty wpływu wymaganych dokumentów.
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (tekst jednolity Dz.U. Nr 121 z 2004 r. poz. 1266 z późniejszymi zmianami).
2. Uchwała Rady Miejskiej Poznania z dnia 25 czerwca 1991 r. Nr XXXII/177/91 w sprawie przekształcenia Poznańskiego Przedsiębiorstwa Geodezyjno-Kartograficznego GEOPOZ w Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ, ze zm.
Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
Inne informacje:
Kopie dokumentów składane w toku postępowania winny być prawidłowo uwierzytelnione przez organ prowadzący postępowanie lub uprawnioną osobę.
KARTA INFORMACYJNA: pobierz |