Włącz/wyłącz wysoki kontrast Informacje w języku migowym AAA
Ta strona używa plików cookies. Korzystając z niej, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na ich stosowanie w bieżącej konfiguracji.
Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies
X
  • Biuletyn Informacji Publicznej Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
  • szukaj
Uwaga! Istnieje nowsza wersja informacji.

SKARGI I WNIOSKI


Skargi i wnioski są przyjmowane oraz rozpatrywane przez Dyrektora oraz jego zastępców. Zastępcy Dyrektora rozpatrują skargi i wnioski zgodnie z zakresem powierzonych im zadań oraz ponoszą odpowiedzialność za wyczerpujące i terminowe ich załatwienie. Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków odbywa się w następujący sposób:

1.        Dyrektor – przyjmuje w każdy poniedziałek w godz. od 1500 do 1700;

2.      Zastępca Dyrektora ds. Służby Geodezyjnej i Kartograficznej – Kierownik MODGiK - przyjmuje w każdy poniedziałek w godz. od 11.00 do 13.00;

3.        Zastępca Dyrektora ds. Orzecznictwa Administracyjnego – przyjmuje w każdy poniedziałek w godz. od 1300 do 1500;

4.        Kierownik Działu Organizacyjnego i Kontroli Wewnętrznej – przyjmuje każdorazowo poza godzinami wskazanymi w pkt 1–3.


Wytworzył/odpowiedzialny za treść informacji:   Aleksandra Jędrzejczak 
Data wytworzenia informacji:   2018-05-08 
Wprowadził informację do BIP:   Patrycja Lamprycht 
Data udostępnienia informacji w BIP:   2020-03-23 13:21:06 

© 2010-2019 Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ