Włącz/wyłącz wysoki kontrast Informacje w języku migowym AAA
Ta strona używa plików cookies. Korzystając z niej, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na ich stosowanie w bieżącej konfiguracji.
Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies
X
  • Biuletyn Informacji Publicznej Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
  • szukaj
Uwaga! Istnieje nowsza wersja informacji.
ZADANIA I KOMPETENCJE
 
Zarządowi Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ powierzono wykonywanie zadań w zakresie:
    • realizowania zadań służby geodezyjnej i kartograficznej miasta;
    • prowadzenia systemu informacji przestrzennej Miasta Poznania jako bazy informacji o przestrzeni Miasta Poznania wspomagającej proces zarządzania Miastem;
    • wyłączania gruntów z produkcji rolniczej, prowadzenia spraw związanych z ochroną gruntów rolnych oraz rekultywacją gruntów;
    • dokonywania scaleń i wymiany gruntów;
    • uwłaszczania posiadaczy nieruchomości rolnych oraz regulacji prawnych gruntów rolnych i leśnych;
    • wywłaszczania i ograniczania praw rzeczowych do nieruchomości;
    • zwrotów nieruchomości;
    • ustalania odszkodowań na podstawie przepisów o odszkodowaniach za wywłaszczone nieruchomości;
    • ustalania opłat adiacenckich;
    • ustalania opłat w przypadku wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego albo jego zmianą, a także wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego albo decyzji o warunkach zabudowy;
    • prowadzenia spraw nazewnictwa ulic i placów będących drogami publicznymi lub nazw dróg wewnętrznych;
    • ustalania numerów porządkowych nieruchomości;
    • dokonywania podziałów i rozgraniczania nieruchomości.

Wytworzył/odpowiedzialny za treść informacji:   Magdalena Bielanowska 
Data wytworzenia informacji:   2015-03-23 
Wprowadził informację do BIP:   Monika Roszak-Malanowicz 
Data udostępnienia informacji w BIP:   2015-03-24 10:50:14 

© 2010-2019 Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ