Uwaga! Strona w aktualizacji! Aktualne informacje dotyczące sprawy znajdują się w "Karcie informacyjnej" na dole strony.
Wymagane dokumenty:
Zamówienie zgodne z treścią formularza lub wypełniony formularz.
Miejsce złożenia dokumentów:
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
ul. Gronowa 20,61-655 Poznań
Sala Obsługi Klienta
Godziny obsługi interesanta:
poniedziałek 9.00-17.00
wtorek - piątek 8.00-15.00
informacja telefoniczna: 61 8271 611, 61 8271 885, 61 8271 500.
Odbiór przygotowanych dokumentów w kasie ZGiKM GEOPOZ, Sala Obsługi Klienta.
Opłaty:
Za udostępnienie dokumentów:
1) wypis z rejestru gruntów do celów prawnych:
· dla jednej działki 12,00 zł
· dla każdej następnej działki (w ramach jednego wypisu) 6,00 zł
2) wypis z rejestru gruntów do celów informacyjnych:
· dla jednej działki 3,60 zł
· dla każdej następnej działki (w ramach jednego wypisu) 3,60 zł
3) wypis z rejestru/kartoteki budynków lub lokali do celów prawnych:
· dla jednego budynku/lokalu 12,00 zł
· dla każdego następnego budynku/lokalu (w ramach jednego wypisu) 6,00 zł
4) wypis z rejestru/kartoteki budynków lub lokali do celów informacyjnych:
· dla jednego budynku/lokalu 3,60 zł
· dla każdego następnego budynku/lokalu (w ramach jednego wypisu) 3,60 zł
5) wyrys i wypis (opis i mapa):
· dla jednej działki 120,00 zł
· dla każdej następnej działki zapisanej w tej samej KW 12,00 zł
6) wyrys i wypis (wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych):
· dla jednej działki 120,00 zł
· dla każdej następnej działki zapisanej w tej samej KW 12,00 zł
7) kopia mapy ewidencyjnej format A-4:
· jedna kopia mapy 9,00 zł
· każda następna kopia tego samego obszaru 0,90 zł
8) kopia mapy ewidencyjnej format A-3:
· jedna kopia mapy 13,50 zł
· każda następna kopia tego samego obszaru 1,35 zł
9) kopia mapy ewidencyjnej format A-1:
· jedna kopia mapy 22,50 zł
· każda następna kopia tego samego obszaru 2,25 zł
Termin realizacji:
Termin realizacji zależy od ilości i rodzaju wydawanych dokumentów.
W dniach roboczych:
a. wypis z rejestru gruntów, rejestru/kartoteki budynków i lokali (do 10 sztuk) do 5 dni
b. wypis z rejestru gruntów, rejestru/kartoteki budynków i lokali (pow. 10 sztuk) do 10 dni
c. wyrys i wypis (opis i mapa) do 10 dni
d. wyrys i wypis (wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych) do 10 dni
e. kopia mapy ewidencyjnej (do 10 sztuk) do 5 dni
f. kopia mapy ewidencyjnej (pow. 10 sztuk) do 10 dni
Podstawa prawna:
1) Ustawa z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.)
2) Rozporządzenie z 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001 r. Nr 38, poz. 454)
3) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 19 lutego 2004 r. - w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (Dz. U. z 2004 r. Nr 37, poz. 333)
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Inne informacje:
Zamówienie można złożyć osobiście, przesłać tradycyjną pocztą, faksem na numer 61 8230 201 lub przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą organu, w formie dokumentu elektronicznego, obligatoryjnie opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamówienia drogą elektroniczną należy składać wyłącznie przez ww. Elektroniczną Skrzynkę Podawczą organu (podstawa prawna: art. 63 § 1 i § 3a ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego - tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.). W przypadku zamówienia wypisu i wyrysu (wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych), wraz z podaniem należy złożyć aktualny odpis z księgi wieczystej.
Dane osobowe właścicieli/władających podlegają ochronie ustawowej na podstawie ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Uzyskanie tych danych przez podmioty nie będące właścicielem/władającym nieruchomością wymaga podania interesu prawnego.
|