Włącz/wyłącz wysoki kontrast Informacje w języku migowym AAA
Ta strona używa plików cookies. Korzystając z niej, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na ich stosowanie w bieżącej konfiguracji.
Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies
X
  • Biuletyn Informacji Publicznej Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
  • szukaj
Uwaga! Istnieje nowsza wersja informacji.
Instrukcja użytkowania Elektronicznej Skrzynki Podawczej

Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ oddaje do dyspozycji klientów nową formę załatwiania spraw za pośrednictwem Internetu. Z pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej osoby posiadające bezpieczny podpis elektroniczny (weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu) mogą wnieść pismo w wytypowanej sprawie bez konieczności osobistego stawiennictwa w urzędzie, o ile przepisy obowiązującego prawa nie stanowią inaczej. Osoby nie posiadające kwalifikowanego podpisu elektronicznego również mogą złożyć wniosek za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej. Takie osoby po załatwieniu sprawy będą musiały stawić się osobiście w ZGiKM GEOPOZ w celu podpisania dokumentów przy odbiorze.

Przygotowanie pism do przesłania:

  1. Pobrać wzór wniosku (dostępny w katalogu spraw), zgodnie z którym powinno zostać przygotowane pismo.
  2. Wypełnić pobrany wzór, uzupełniając niezbędne dane.
  3. Tak przygotowane pismo (wraz z załącznikami) należy przesłać za pośrednictwem programu pocztowego na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (esp@geopoz.pl).

UWAGA! – Wszystkie dokumenty przesyłane do ZGiKM GEOPOZ za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej muszą być w postaci załączników do wiadomości e-mail. Wielkość załączników nie może przekraczać 5 Mb.

Warunki organizacyjno - techniczne doręczania dokumentów elektronicznych

  1. Adres elektronicznej skrzynki podawczej: esp@geopoz.pl
  2. Formaty dokumentów: .txt, .rtf, .pdf, .doc, ODF (.odt, .ods, .odp, .odg), .jpg, .gif, .tif dołączanych jako załącznik do maila wysyłanego na adres ESP.
  3. Urzędowe poświadczenie odbioru jest automatycznie wytworzone przez system ESP i przekazywane drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej z którego został przysłany wniosek.

Podstawa prawna

  1. Art. 6 ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz.U. Nr 130, poz. 1450 z późn. zm.)
  2. Art. 16 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2005r., Nr 64, poz. 565 z późn.zm.)
  3. §3 i §5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005r. w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz.U. z 2005 r., Nr. 200, poz. 1651)
  4. Załącznik nr 1 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. Nr 212, poz. 1766)

Wytworzył/odpowiedzialny za treść informacji:   Patrycja Lamprycht 
Data wytworzenia informacji:   2018-04-17 
Wprowadził informację do BIP:   Patrycja Lamprycht 
Data udostępnienia informacji w BIP:   2018-04-17 15:01:38 

© 2010-2019 Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ