Włącz/wyłącz wysoki kontrast Informacje w języku migowym AAA
Ta strona używa plików cookies. Korzystając z niej, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na ich stosowanie w bieżącej konfiguracji.
Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies
X
  • Biuletyn Informacji Publicznej Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
  • szukaj

ZAWIADOMIENIE

 Prezydent Miasta Poznania

Zgodnie z art. 24a ust. 4-7 ustawy z 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027 ze zm.) oraz § 40 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. Nr 38, poz. 454) 

zawiadamia,

że w lokalu Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w Poznaniu przy ul. Gronowej 20, pokój nr 901, IX piętro, od poniedziałku do piątku w terminie 09.06.2008 r.- 27.06.2008 r., w godzinach od 800 do 1700 wyłożony zostanie do wglądu osób zainteresowanych projekt operatu opisowo‑kartograficznego ewidencji gruntów i budynków dla następujących obrębów ewidencyjnych: Morasko, Radojewo, Umultowo, położonych w jednostce ewidencyjnej miasto Poznań, powiat miasto Poznań, województwo wielkopolskie.

          Dokumentacja tego projektu składająca się z:
         -  rejestru/kartotek budynków,
         -  rejestru/kartotek lokali,
         -  mapy ewidencyjnej,
opracowana została na podstawie przepisów ustawy z 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027 ze zm.) oraz przepisów rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. Nr 38, poz. 454).
 
         Wszyscy zainteresowani mają prawo zapoznać się w podanym terminie z wyżej wymienioną dokumentacją i uzyskać niezbędne wyjaśnienia.
         Każdy, czyjego interesu prawnego dotyczą dane w projekcie operatu opisowo‑kartograficznego, może w okresie wyłożenia projektu do wglądu zgłaszać uwagi i wnioski do zawartych w nim danych. Skorzystanie z tego prawa leży w interesie zainteresowanych, aby na tym etapie postępowania związanego z założeniem ewidencji budynków i lokali ujawnić ewentualne błędy i nieprawidłowości.
 
         Niestawienie się w terminie i miejscu określonym w niniejszym zawiadomieniu nie stanowi przeszkody do prowadzenia dalszych etapów postępowania, zatwierdzenia operatu opisowo‑kartograficznego i ujawnienia nowych danych w ewidencji gruntów i budynków.
 
         Osoby zgłaszające się do zapoznania z dokumentacją powinny posiadać dokument tożsamości/odpis z właściwego rejestru (wraz z numerem PESEL/REGON), dokumenty potwierdzające prawo własności do nieruchomości oraz wszelkie dokumenty dotyczące budynków i lokali.
W imieniu osób nieobecnych mogą występować odpowiednio pełnomocnicy. W przypadku współwłaścicieli, małżeńskiej wspólności ustawowej – uczestnikami postępowania są wszystkie strony.
 
 
Poznań maj 2008

Wytworzył/odpowiedzialny za treść informacji:   Halina Szyngiera 
Data wytworzenia informacji:   2008-06-13 00:00:00 
Wprowadził informację do BIP:   Aleksandra Jędrzejczak 
Data udostępnienia informacji w BIP:   2009-08-24 

© 2010-2019 Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ