Włącz/wyłącz wysoki kontrast Informacje w języku migowym AAA
Ta strona używa plików cookies. Korzystając z niej, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na ich stosowanie w bieżącej konfiguracji.
Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies
X
  • Biuletyn Informacji Publicznej Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
  • szukaj
Uwaga! Istnieje nowsza wersja informacji.

REKULTYWACJA GRUNTÓW ROLNYCH I LEŚNYCH (A5)


Wymagane dokumenty:
Postępowaniem administracyjnym w sprawie rekultywacji, prowadzonym w oparciu o przepisy ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, obejmuje się zdewastowane i zdegradowane grunty rolne (nie stanowiące użytków rolnych) i grunty leśne położone na terenie m. Poznania.
1.      Wniosek o ustalenie kierunku rekultywacji i zagospodarowania gruntów
2.      Załączniki:
·        dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości,
·        wypis z rejestru gruntów
·        kopia mapy ewidencyjnej z zaznaczonym obszarem rekultywacji,
·        dokumentacja rekultywacyjna.
 
Miejsce złożenia dokumentów:
Zarząd Geodezji i Katastru GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań,
Sala Obsługi Klienta,
tel. 61 8271 500

Opłaty:
Wniosek nie podlega opłacie skarbowej.

Termin i sposób załatwienia:
Ustalenie kierunku rekultywacji i zagospodarowania gruntów następuje w formie decyzji administracyjnej. Wydanie decyzji następuje w terminie 2 miesięcy, od daty wpływu wymaganych dokumentów.

Podstawa prawna:
1.      Ustawa z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (tekst jednolity Dz.U. Nr 121 z 2004 r. poz. 1266 z późniejszymi zmianami).
2.      Uchwała Rady Miejskiej Poznania z dnia 25 czerwca 1991 r. Nr XXXII/177/91 w sprawie przekształcenia Poznańskiego Przedsiębiorstwa Geodezyjno-Kartograficznego GEOPOZ w Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ, ze zm.
 
Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
 
Inne informacje:
Kopie dokumentów składane w toku postępowania winny być prawidłowo uwierzytelnione przez organ prowadzący postępowanie lub uprawnioną osobę.

Wytworzył/odpowiedzialny za treść informacji:   Bożena Skrzydlewska 
Data wytworzenia informacji:   2017-09-25 
Wprowadził informację do BIP:   Aleksandra Jędrzejczak 
Data udostępnienia informacji w BIP:   2017-09-27 10:27:59 

© 2010-2019 Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ