Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o wydanie oświadczenia 2. Załączniki: - aktualny odpis księgi wieczystej, - w przypadku wniosku dot. ciężaru realnego - dokument potwierdzający całkowitą spłatę należności Skarbu Państwa zabezpieczonej tymże ciężarem.
Opłaty:
Złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa albo jego odpisu, wypisu lub kopii, podlega opłacie skarbowej w wysokości 17 zł. Numer konta bankowego jest zamieszczony na stronie głównej Biuletynu Informacji Publicznej ZGiKM GEOPOZ (www.geopoz.pl/bip).
Miejsce złożenia dokumentów:
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, Sala Obsługi Klienta, tel. 61 8271 500.
Termin i sposób realizacji:
Wydanie oświadczenia następuje w ciągu 7 dni od daty wpływu wymaganych dokumentów.
Komórka prowadząca sprawę:
Dział Podziałów i Ochrony Gruntów Rolnych.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Uwagi:
Kopie dokumentów składane w toku postępowania winny być prawidłowo uwierzytelnione przez uprawnioną do tego osobę.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 707 ze zm.).
|