Włącz/wyłącz wysoki kontrast Informacje w języku migowym AAA
Ta strona używa plików cookies. Korzystając z niej, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na ich stosowanie w bieżącej konfiguracji.
Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies
X
  • Biuletyn Informacji Publicznej Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
  • szukaj
Uwaga! Istnieje nowsza wersja informacji.

REKULTYWACJA GRUNTÓW ROLNYCH I LEŚNYCH (A5)


Wymagane dokumenty:
Postępowaniem administracyjnym w sprawie rekultywacji, prowadzonym w oparciu o przepisy ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, obejmuje się zdewastowane i zdegradowane grunty rolne (nie stanowiące użytków rolnych) i grunty leśne położone na terenie miasta Poznania.
1.      Wniosek o ustalenie kierunku rekultywacji i zagospodarowania gruntów.
2.      Załączniki:
·        dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości,
·        wypis z rejestru gruntów,
·        kopia mapy ewidencyjnej z zaznaczonym obszarem rekultywacji,
·        dokumentacja rekultywacyjna.
 
Miejsce złożenia dokumentów:
Zarząd Geodezji i Katastru GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań,
Sala Obsługi Klienta,
tel. 61 8271 500

Opłaty:
Wniosek podlega opłacie skarbowej w wysokości 10 zł za wydanie decyzji.
Opłatę skarbową należy wnieść na rachunek bankowy organu podatkowego: Urząd Miasta Poznania, Wydział Finansowy, Oddział Pozostałych Dochodów Podatkowych i Niepodatkowych, 61-706 Poznań, ul. Libelta 16/20, nr rachunku: ING Bank Śląski S.A. 20 1050 1520 1000 0023 4950 2845. Możliwe jest również dokonanie zapłaty opłaty skarbowej u inkasentów.

Termin i sposób realizacji:
Ustalenie kierunku rekultywacji i zagospodarowania gruntów następuje w formie decyzji administracyjnej. Wydanie decyzji następuje w terminie 2 miesięcy od daty wpływu wymaganych dokumentów.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1205),
§ 9 uchwały nr XXXII/177/91 Rady Miejskiej Poznania z dnia 25 czerwca 1991 r. w sprawie przekształcenia Poznańskiego Przedsiębiorstwa Geodezyjno-Kartograficznego GEOPOZ w Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ ze zmianami.
 
Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
 
Uwagi:
Kopie dokumentów składane w toku postępowania winny być prawidłowo uwierzytelnione przez uprawnioną do tego osobę.

KARTA INFORMACYJNA: pobierz

Wytworzył/odpowiedzialny za treść informacji:   Bożena Skrzydlewska 
Data wytworzenia informacji:   2017-09-25 
Wprowadził informację do BIP:   Aleksandra Jędrzejczak 
Data udostępnienia informacji w BIP:   2017-09-27 10:27:59 

© 2010-2019 Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ