Włącz/wyłącz wysoki kontrast Informacje w języku migowym AAA
Ta strona używa plików cookies. Korzystając z niej, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na ich stosowanie w bieżącej konfiguracji.
Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies
X
  • Biuletyn Informacji Publicznej Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
  • szukaj
Uwaga! Istnieje nowsza wersja informacji.

Witam Państwa w Zarządzie Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ. Nazywam się Iwona Kudłaszyk. Miło mi zawiadomić, że jesteśmy przygotowani do obsługi osób niepełnosprawnych, w tym głuchoniemych i słabosłyszących. Nasi pracownicy znają język migowy i chętnie pomogą w załatwieniu sprawy. Prosimy, aby na 3 dni przed przyjściem do nas zawiadomili Państwo o chęci skorzystania z tłumacza języka migowego. Zapewniamy również skorzystanie z innych możliwości pomocy: poczty elektronicznej, e-mail, faksu oraz strony internetowej i BIP. Mieścimy się w Poznaniu, przy ulicy Gronowej 20. Przyjmujemy osoby w poniedziałek od 9.00 do 17.00, a od wtorku do piątku od 8.00 do 15.00.

UDOSTĘPNIANIE ZBIORÓW DANYCH I MATERIAŁÓW POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I
KARTOGRAFICZNEGO

Jedną ze spraw prowadzonych przez GEOPOZ jest udostępnianie zbiorów danych i materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Dokumenty, które można uzyskać to m.in.:
- mapa ewidencji gruntów i budynków
- mapa zasadnicza
- dane z rejestru cen i wartości nieruchomości

Aby uzyskać dokumenty należy wypisać odpowiedni wniosek:
- dla mapy ewidencji gruntów i budynków, mapy zasadniczej – Formularz P + P3
- dla rejestru cen i wartości nieruchomości – Formularz P + P4

Udostępnianie jest odpłatne. Wysokość opłaty umieszcza się na Dokumencie Obliczenia Opłaty (w skrócie: DOO).

Wnioski można składać:
- Osobiście w Sali Obsługi Klienta GEOPOZu przy ul. Gronowej 20 w Poznaniu
- Tradycyjną pocztą
- Faksem pod numerem 61 8230 201
- Przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą, w formie dokumentu elektronicznego obowiązkowo opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym

Termin realizacji jest różny:
- Dla arkusza mapy ewidencyjnej, zasadniczej w postaci nieelektronicznej wynosi do 10 dni
- Dla mapy ewidencyjnej, zasadniczej w postaci elektronicznej wynosi do 20 dni
- Dla rejestru cen i wartości nieruchomości do 10 dni

Działami prowadzącymi tę sprawę są:
Dział Udostępniania Danych Opisowych oraz Dział Udostępniana Danych Graficznych

Więcej informacji można uzyskać w internecie w naszym Biuletynie Informacji Publicznej oraz w Sali Obsługi Klienta. Chętnie służymy pomocą.

Wytworzył/odpowiedzialny za treść informacji:   Aleksandra Jędrzejczak 
Data wytworzenia informacji:   2018-06-13 
Wprowadził informację do BIP:   Barbara Bogusz 
Data udostępnienia informacji w BIP:   2018-11-06 13:41:45 

© 2010-2019 Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ