Witam Państwa w Zarządzie Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ. Nazywam się Iwona Kudłaszyk. Miło mi zawiadomić, że jesteśmy przygotowani do obsługi osób niepełnosprawnych, w tym głuchych i słabosłyszących. Nasi pracownicy znają język migowy i chętnie pomogą w załatwieniu sprawy. Prosimy, aby na 3 dni przed przyjściem do nas zawiadomili Państwo o chęci skorzystania z tłumacza języka migowego. Zapewniamy również skorzystanie z innych możliwości pomocy: poczty elektronicznej, e-mail, faksu oraz strony internetowej i BIP. Mieścimy się w Poznaniu, przy ulicy Gronowej 20. Przyjmujemy osoby w poniedziałek od 9.00 do 17.00, a od wtorku do piątku od 8.00 do 15.00.
UDOSTĘPNIANIE ZBIORÓW DANYCH I MATERIAŁÓW POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I
KARTOGRAFICZNEGO
Jedną ze spraw prowadzonych przez GEOPOZ jest udostępnianie zbiorów danych i materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Dokumenty, które można uzyskać to m.in.: - mapa ewidencji gruntów i budynków - mapa zasadnicza - dane z rejestru cen i wartości nieruchomości Aby uzyskać dokumenty należy wypisać odpowiedni wniosek: - dla mapy ewidencji gruntów i budynków, mapy zasadniczej – Formularz P + P3 - dla rejestru cen i wartości nieruchomości – Formularz P + P4 Udostępnianie jest odpłatne. Wysokość opłaty umieszcza się na Dokumencie Obliczenia Opłaty (w skrócie: DOO). Wnioski można składać: - Osobiście w Sali Obsługi Klienta GEOPOZu przy ul. Gronowej 20 w Poznaniu - Tradycyjną pocztą - Faksem pod numerem 61 8230 201 - Przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą, w formie dokumentu elektronicznego obowiązkowo opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym Termin realizacji jest różny: - Dla arkusza mapy ewidencyjnej, zasadniczej w postaci nieelektronicznej wynosi do 10 dni - Dla mapy ewidencyjnej, zasadniczej w postaci elektronicznej wynosi do 20 dni - Dla rejestru cen i wartości nieruchomości do 10 dni Działami prowadzącymi tę sprawę są: Dział Udostępniania Danych Opisowych oraz Dział Udostępniana Danych Graficznych Więcej informacji można uzyskać w internecie w naszym Biuletynie Informacji Publicznej oraz w Sali Obsługi Klienta. Chętnie służymy pomocą.
|