Włącz/wyłącz wysoki kontrast Informacje w języku migowym AAA
Ta strona używa plików cookies. Korzystając z niej, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na ich stosowanie w bieżącej konfiguracji.
Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies
X
  • Biuletyn Informacji Publicznej Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
  • szukaj
Uwaga! Istnieje nowsza wersja informacji.
Od 1 czerwca wracamy do bezpośredniej obsługi!
Zapraszamy do nowej Sali Obsługi Klienta, w której będzie można załatwić zarówno sprawy GEOPOZu, jak i Wydziału Gospodarki Nieruchomościami UMP.
Zapewniamy najwyższe standardy bezpieczeństwa sanitarnego, zgodne z aktualnie obowiązującym przepisami.
Początkowo Sala będzie czynna w g. 8.00-14.00 (z przerwą na dezynfekcję w g. 11.00-12.00), dlatego warto umówić się na wizytę przez internet lub telefonicznie: 61 8271 534, 61 646 33 44.
Utrzymujemy wszystkie dotychczasowe zdalne formy kontaktu, w tym Skrzynkę Podawczą, z której warto korzystać, jeśli sprawa nie wymaga osobistego kontaktu z naszymi pracownikami.

Jak zdalnie załatwić sprawę lub złożyć wniosek/pismo?

- przez Portal Klienta, przez który można składać wnioski, opłacać i pobierać materiały, np. mapę zasadniczą lub ewidencyjną, zamówić i odebrać wypis i wyrys z egib,

- inne nasze e-usługi,

- ePUAPem (opis spraw i przekierowanie do platformy można znaleźć pod tym linkiem, adres elektronicznej skrzynki podawczej: /geopoz/skrytka),

- pocztą tradycyjną: Gronowa 20, 61-655 Poznań,

- wrzucić do skrzynki podawczej: parter Sali Obsługi Klienta GEOPOZu (wejście od strony Piotra i Pawła).

Jesteśmy do Waszej dyspozycji pod numerami telefonów:
- mapa zasadnicza (informacyjna, do warunków zabudowy): 61 8271 752,
- wypis, wyrys z ewidencji gruntów i budynków, mapa ewidencyjna: 61 8271 611, 61 8271 885,
- ujawnienia samodzielnych lokali: 61 8271 636,
- koordynacja projektów: 61 8271 561,
- numeracja porządkowa budynków, nazewnictwo ulic, itp.: 61 8271 625, 61 8271 719, 61 8271 692,
- SIP: 61 8271 698, 61 8271 656, 61 8271 568,
- podziały nieruchomości: 61 8271 624, 61 8271 869,
- ochrona gruntów rolnych: 61 8271 869,
- zwroty, wywłaszczenia, odszkodowania nieruchomości: 61 8271 730, 61 8271 751,
- opłaty adiacenckie, planistyczne: 61 8271 714, 61 8271 848, 61 8271 713,
- odbiór zamówionych dokumentów: 61 8271 592, 61 8271 593,
- w pozostałych sprawach: 61 8271 500,

oraz mailowo: geopoz@geopoz.poznan.pl.


Godziny urzędowania:

poniedziałek-piątek: 8.00 - 14.00

NIP 777-00-03-742
REGON 630003930

Dane do sporządzania umów i wystawiania faktur:

Nabywca:
Miasto Poznań
plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań
NIP: 2090001440
REGON: 631257822

Odbiorca:
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Ul. Gronowa 20
61-655 Poznań

W przypadku braku możliwości otrzymania faktur zakupu w ww. formie, do realizacji przyjmowane będą również faktury w formie:

Miasto Poznań
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
ul. Gronowa 20
61-655 Poznań
NIP: 209-00-01-440

Adres na Platformie Elektronicznego Fakturowania GLN 5907459620375


Numery kont:
- opłaty za usługi Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, Systemu Informacji Przestrzennej oraz opłaty adiacenckie: 60 1020 4027 0000 1102 1262 7149

- opłaty skarbowe: 94 1020 4027 0000 1602 1262 0763. UWAGA! opłaty skarbowe należy dokonywać na rachunek
Miasta Poznań Wydziału Finansowego Oddziału Pozostałych Dochodów Podatkowych i Niepodatkowych,
ul. Libelta 16/20, 61-709 Poznań



Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi komunikatami.










Wytworzył/odpowiedzialny za treść informacji:   Patrycja Lamprycht 
Data wytworzenia informacji:   2020-08-11 
Wprowadził informację do BIP:   Aleksandra Jędrzejczak 
Data udostępnienia informacji w BIP:   2020-08-12 07:42:22 

© 2010-2019 Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ