Włącz/wyłącz wysoki kontrast Informacje w języku migowym AAA
Ta strona używa plików cookies. Korzystając z niej, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na ich stosowanie w bieżącej konfiguracji.
Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies
X
  • Biuletyn Informacji Publicznej Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
  • szukaj
Uwaga! Istnieje nowsza wersja informacji.

ZAMÓWIENIE NA UDOSTĘPNIENIE DANYCH Z EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW (O6)


Wymagane dokumenty:
Zamówienie zgodne z treścią formularza lub wypełniony formularz.
 
Miejsce złożenia dokumentów:
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
ul. Gronowa 20,61-655 Poznań
Sala Obsługi Klienta
 
Godziny obsługi interesanta:
poniedziałek 9.00-17.00
wtorek - piątek 8.00-15.00
informacja telefoniczna: 61 8271 611, 61 8271 885, 61 8271 500.
 
Odbiór przygotowanych dokumentów w kasie ZGiKM GEOPOZ, Sala Obsługi Klienta.
 
Opłaty:
Za udostępnienie dokumentów:
1)      wypis z rejestru gruntów:
·        dla jednej działki                                                                              12,00 zł
·        dla każdej następnej działki (w ramach jednego wypisu)                        6,00 zł
 
2)      wypis z rejestru/kartoteki budynków lub lokali:
·        dla jednego budynku/lokalu                                                                12,00 zł
·        dla każdego następnego budynku/lokalu (w ramach jednego wypisu)       6,00 zł
 
3)      wyrys i wypis (opis i mapa):
·        dla jednej działki                                                                             120,00 zł
·        dla każdej następnej działki zapisanej w tej samej KW                         12,00 zł
 
4)      wyrys i wypis (wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych):
·        dla jednej działki                                                                             120,00 zł
·        dla każdej następnej działki zapisanej w tej samej KW                         12,00 zł
 
5)      kopia mapy ewidencyjnej format A-4:
·        jedna kopia mapy                                                                               9,00 zł
·        każda następna kopia tego samego obszaru                                          0,90 zł
 
6)      kopia mapy ewidencyjnej format A-3:
·        jedna kopia mapy                                                                              13,50 zł
·        każda następna kopia tego samego obszaru                                           1,35 zł
 
7)      kopia mapy ewidencyjnej format A-1:
·        jedna kopia mapy                                                                              22,50 zł
·        każda następna kopia tego samego obszaru                                          2,25 zł
 
Dodatkowo koszty reprodukcji do pkt 5, 6 i 7:
·        format A-4               0,20 zł
·        format A-3               0,30 zł
·        format A-2               1,50 zł
·        format A-1               3,00 zł
 
Termin realizacji:
Termin realizacji zależy od ilości i rodzaju wydawanych dokumentów.
W dniach roboczych:
a.      wypis z rejestru gruntów, rejestru/kartoteki budynków i lokali (do 10 sztuk) do 5 dni
b.      wypis z rejestru gruntów, rejestru/kartoteki budynków i lokali (pow. 10 sztuk) do 10 dni
c.      wyrys i wypis (opis i mapa) do 10 dni
d.      wyrys i wypis (wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych) do 10 dni
e.      kopia mapy ewidencyjnej (do 10 sztuk) do 5 dni
f.       kopia mapy ewidencyjnej (pow. 10 sztuk) do 10 dni
 
Podstawa prawna:
1)      Ustawa z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zm.)
2)      Rozporządzenie z 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001 r. Nr 38, poz. 454)
3)      Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 19 lutego 2004 r. - w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (Dz. U. z 2004 r. Nr 37, poz. 333)
 
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
 
Inne informacje:
Zamówienie można złożyć osobiście, przesłać tradycyjną pocztą, faksem na numer 61 8230 201 lub w formie dokumentu elektronicznego, obligatoryjnie opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (podstawa prawna: art. 63 § 3a ustawy z 14 czerwca 1960 r.: Kodeks postępowania administracyjnego - Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).
Dane osobowe właścicieli/władających podlegają ochronie ustawowej na podstawie ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Uzyskanie tych danych przez podmioty nie będące właścicielem/władającym nieruchomością wymaga podania faktycznego interesu prawnego.

NOWOŚĆ: Umów się na wizytę przez internet. W celu rezerwacji wizyty kliknij tutaj.

KARTA INFORMACYJNA: pobierz
 

FORMULARZE:


Wytworzył/odpowiedzialny za treść informacji:   Andrzej Rachuta 
Data wytworzenia informacji:   2019-08-02 
Wprowadził informację do BIP:   Szymon Twarużek 
Data udostępnienia informacji w BIP:   2019-10-22 14:00:47 

© 2010-2019 Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ