Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ , 
ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8271861, faks 061 
8271882.
  - Adres strony internetowej zamawiającego: www.geopoz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu 
informatycznego i oprogramowania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 
Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania. Szczegółowy opis w zał. Nr 1 
do SIWZ (www.geopoz.pl). CPV: 30213000-5, 30213100-6, 30241500-5, 30233234-0, 
48000000-8 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki 
Wykonawcy wymienione w projekcie umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.00.00.00-8, 
30.21.31.00-6, 30.24.15.00-5, 30.23.32.34-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: 
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 
15.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, 
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA 
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania 
  oceny spełniania tych warunków: VII. Warunki wymagane od Wykonawców 
  ubiegających się o zamówienie publiczne oraz sposób występowania podmiotów 
  występujących wspólnie w postępowaniu. 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania 
  określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek 
  posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia 
  oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania 
  zamówienia lub posiadanie oświadczenia innego podmiotu o udostępnieniu 
  potencjału technicznego i osób zdolnych do realizacji zamówienia, w zakresie: 
  3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej 
  wykonanie zamówienia: 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie 
  art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy (wyszczególnienie okoliczności w Rozdz. VIII 
  SIWZ). W celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu 
  Zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych 
  dokumentów pod względem zgodności z postanowieniami ustawy i Specyfikacji 
  istotnych warunków zamówienia w sposób: spełnia - nie spełnia. (Dotyczy 
  podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie) Ustanowienie pełnomocnika do 
  reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo 
  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia 
  publicznego.. 
  
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć 
  wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 
  IX. Wymagane oświadczenia i dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru 
  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 
  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji 
  działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
  upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają 
  jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu 
  wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) 
  ofertę w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Jeżeli Wykonawca ma 
  siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 
  zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w 
  sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w 
  jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), zamiast 
  dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 ww. Rozporządzenia - składa 
  dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
  zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani 
  nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt 1, lit. a, powinny być 
  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę 
  lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, 
  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed 
  notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem 
  samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub 
  kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. 
  Oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy. 5. Formularz ofertowy. 6. 
  Dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia, 
  jeżeli Wykonawca takiż oferuje. (Dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się 
  o zamówienie publiczne) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców 
  składających ofertę wspólną albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia 
  umowy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Przepisy dotyczące 
  wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się 
  o udzielenie zamówienia. Ponadto - zamawiający przed podpisaniem umowy może 
  żądać kopii umowy podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu. Jeżeli 
  Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, może 
  załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć 
  dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste 
  folie. Niedopełnienie zafoliowania może skutkować jawnością całej oferty. Nie 
  ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu 
  przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później 
  niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. 
  Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy 
  - Pzp. Tajemnicę przedsiębiorstwa stanowią wyłącznie informacje w rozumieniu 
  przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty można złożyć w 
  formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez 
  jedną z osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy z dopiskiem: za zgodność 
  z oryginałem. Wzory dokumentów, na których można składać ofertę zawarto w 
  SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest 
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 
www.geopoz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać 
pod adresem: ZGiKM GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, IX piętro, pok. 
917.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
lub ofert: 14.04.2009 godzina 14:00, miejsce: ZGiKM GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 
61-655 Poznań, IX piętro, pok. 917.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego 
terminu składania ofert).