Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ ,
ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8271861, faks 061
8271882.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.geopoz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu
informatycznego i oprogramowania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania. Szczegółowy opis w zał. Nr 1
do SIWZ (www.geopoz.pl). CPV: 30213000-5, 30213100-6, 30241500-5, 30233234-0,
48000000-8 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki
Wykonawcy wymienione w projekcie umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.00.00.00-8,
30.21.31.00-6, 30.24.15.00-5, 30.23.32.34-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
15.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: VII. Warunki wymagane od Wykonawców
ubiegających się o zamówienie publiczne oraz sposób występowania podmiotów
występujących wspólnie w postępowaniu. 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia
oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia lub posiadanie oświadczenia innego podmiotu o udostępnieniu
potencjału technicznego i osób zdolnych do realizacji zamówienia, w zakresie:
3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia: 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy (wyszczególnienie okoliczności w Rozdz. VIII
SIWZ). W celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu
Zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych
dokumentów pod względem zgodności z postanowieniami ustawy i Specyfikacji
istotnych warunków zamówienia w sposób: spełnia - nie spełnia. (Dotyczy
podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie) Ustanowienie pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IX. Wymagane oświadczenia i dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru
albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają
jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu
wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających)
ofertę w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Jeżeli Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w
sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w
jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), zamiast
dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 ww. Rozporządzenia - składa
dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani
nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt 1, lit. a, powinny być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1,
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub
kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.
Oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy. 5. Formularz ofertowy. 6.
Dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia,
jeżeli Wykonawca takiż oferuje. (Dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie publiczne) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców
składających ofertę wspólną albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Przepisy dotyczące
wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się
o udzielenie zamówienia. Ponadto - zamawiający przed podpisaniem umowy może
żądać kopii umowy podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu. Jeżeli
Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, może
załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć
dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste
folie. Niedopełnienie zafoliowania może skutkować jawnością całej oferty. Nie
ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później
niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy
- Pzp. Tajemnicę przedsiębiorstwa stanowią wyłącznie informacje w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty można złożyć w
formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez
jedną z osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy z dopiskiem: za zgodność
z oryginałem. Wzory dokumentów, na których można składać ofertę zawarto w
SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.geopoz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem: ZGiKM GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, IX piętro, pok.
917.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 14.04.2009 godzina 14:00, miejsce: ZGiKM GEOPOZ, ul. Gronowa 20,
61-655 Poznań, IX piętro, pok. 917.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).