Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ , 
ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8271861, fax. 061 
8271882.
  - Adres strony internetowej zamawiającego: www.geopoz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, 
instalacja i konfiguracja stanowiska do pozyskiwania danych SIP metodami 
fotogrametrycznymi (stacja fotogrametryczna wraz z oprogramowaniem).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja stanowiska do 
pozyskiwania danych SIP metodami fotogrametrycznymi (stacja fotogrametryczna 
wraz z oprogramowaniem). Szczegółowy opis w Warunkach technicznych - zał. nr 1 
do SIWZ. CPV: 72265000-0, 30213000-5, 30211000-1, 30249200-8, Przedmiot 
zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w 
projekcie umowy. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. - 
stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny 
przedmiotu zamówienia. Wykonawca obowiązany jest udowodnić w ofercie 
równoważność oferowanych urządzeń i oprogramowania. Zamawiający nie dopuszcza 
możliwości zatrudniania podwykonawców. Wykonawca obowiązany jest wykonać 
przedmiot umowy we własnym zakresie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.50.00-0, 30.21.30.00-5, 
30.21.10.00-1, 30.24.92.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 
21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, 
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA 
Informacja na temat 
wadium: 
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania 
  oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców 
  ubiegających się o zamówienie publiczne oraz sposób występowania podmiotów 
  występujących wspólnie w postępowaniu. 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania 
  określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek 
  posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia 
  oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania 
  zamówienia: 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej 
  zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Niepodleganie wykluczeniu z 
  postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp (Dotyczy 
  podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu) Wykonawcy wspólnie ubiegający 
  się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w 
  postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i 
  zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 Pzp). Zamawiający 
  oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów 
  złożonych w ofercie w sposób: spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełnia warunki 
  udziału w postępowaniu, jeżeli przedstawi wymagane oświadczenia i dokumenty 
  potwierdzające spełnianie wymogów określonych przez Zamawiającego.. 
  
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć 
  wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 
  Wymagane oświadczenia i dokumenty 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo 
  aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli 
  odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji 
  działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
  upływem terminu składania ofert; 2.Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają 
  jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu 
  wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) 
  ofertę. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza 
  terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa 
  Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać 
  zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. 
  U. Nr 87, poz. 605), zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 ww. 
  Rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym 
  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie 
  otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w 
  pkt 1, lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
  upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, 
  w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się 
  dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym 
  oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, 
  administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego 
  odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę 
  lub miejsce zamieszkania. 4.Oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 
  5.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia 
  postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności 
  jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością 
  usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 2), z podaniem ich wartości 
  oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że 
  usługi te zostały wykonane należycie. 6.Formularz ofertowy. (Dotyczy 
  Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne) Pełnomocnictwo do 
  reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną albo reprezentowania w 
  postępowaniu i zawarcia umowy w oryginale, lub notarialnie poświadczonej 
  kopii. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, 
  którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Ponadto - zamawiający 
  przed podpisaniem umowy może żądać kopii umowy podmiotów występujących 
  wspólnie w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji 
  stanowiących treść oferty, może załączyć do oferty wypełniony i podpisany 
  załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę 
  przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania może 
  skutkować jawnością całej oferty. Nie ujawnia się informacji stanowiących 
  tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej 
  konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, 
  zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec 
  informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy - Pzp. Tajemnicę 
  przedsiębiorstwa stanowią wyłącznie informacje w rozumieniu przepisów o 
  zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty można złożyć w formie oryginałów 
  lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez jedną z osób 
  uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. 
  Wzory dokumentów załączono do w SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest 
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 
www.geopoz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać 
pod adresem: ZGiKM GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, IX piętro, pok. 
917.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
lub ofert: 09.10.2008 godzina 10:00, miejsce: ZGiKM GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 
61-655 Poznań, IX piętro, pok. 917.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego 
terminu składania ofert).