Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ ,
ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8271861, fax. 061
8271882.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.geopoz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa,
instalacja i konfiguracja stanowiska do pozyskiwania danych SIP metodami
fotogrametrycznymi (stacja fotogrametryczna wraz z oprogramowaniem).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja stanowiska do
pozyskiwania danych SIP metodami fotogrametrycznymi (stacja fotogrametryczna
wraz z oprogramowaniem). Szczegółowy opis w Warunkach technicznych - zał. nr 1
do SIWZ. CPV: 72265000-0, 30213000-5, 30211000-1, 30249200-8, Przedmiot
zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w
projekcie umowy. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. -
stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny
przedmiotu zamówienia. Wykonawca obowiązany jest udowodnić w ofercie
równoważność oferowanych urządzeń i oprogramowania. Zamawiający nie dopuszcza
możliwości zatrudniania podwykonawców. Wykonawca obowiązany jest wykonać
przedmiot umowy we własnym zakresie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.50.00-0, 30.21.30.00-5,
30.21.10.00-1, 30.24.92.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach:
21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat
wadium:
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców
ubiegających się o zamówienie publiczne oraz sposób występowania podmiotów
występujących wspólnie w postępowaniu. 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia
oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia: 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Niepodleganie wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp (Dotyczy
podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu) Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 Pzp). Zamawiający
oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów
złożonych w ofercie w sposób: spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełnia warunki
udziału w postępowaniu, jeżeli przedstawi wymagane oświadczenia i dokumenty
potwierdzające spełnianie wymogów określonych przez Zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wymagane oświadczenia i dokumenty 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo
aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert; 2.Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają
jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu
wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających)
ofertę. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa
Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz.
U. Nr 87, poz. 605), zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 ww.
Rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w
pkt 1, lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania. 4.Oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
5.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością
usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 2), z podaniem ich wartości
oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że
usługi te zostały wykonane należycie. 6.Formularz ofertowy. (Dotyczy
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne) Pełnomocnictwo do
reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w oryginale, lub notarialnie poświadczonej
kopii. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców,
którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Ponadto - zamawiający
przed podpisaniem umowy może żądać kopii umowy podmiotów występujących
wspólnie w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji
stanowiących treść oferty, może załączyć do oferty wypełniony i podpisany
załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę
przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania może
skutkować jawnością całej oferty. Nie ujawnia się informacji stanowiących
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert,
zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec
informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy - Pzp. Tajemnicę
przedsiębiorstwa stanowią wyłącznie informacje w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty można złożyć w formie oryginałów
lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez jedną z osób
uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy z dopiskiem: za zgodność z oryginałem.
Wzory dokumentów załączono do w SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.geopoz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem: ZGiKM GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, IX piętro, pok.
917.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 09.10.2008 godzina 10:00, miejsce: ZGiKM GEOPOZ, ul. Gronowa 20,
61-655 Poznań, IX piętro, pok. 917.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).